Τρόποι Παραγγελίας

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας με τους παρακάτω τρόπους:

1. Παραγγελία τηλεφωνικά στο 2108065298

2. Παραγγελία μέσω e-mail στο  αναφέροντας τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας και διεύθυνσής σας.

3. Μπορείτε να μας επισκεφτείτε στις 

4. Απευθείας απο την ιστοσελίδα μας candleplace.gr

Τρόποι Πληρωμής

1. Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

IBAN: GR1870100000000337622667193

Εφόσον κάνετε την κατάθεση, θα πρέπει να μας στείλετε το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής στο info@candleplace.gr ή τηλεφωνικά στο 2108065298

2. Παραλαβή και εξόφληση από 

Ακύρωση Παραγγελίας

Σε περίπτωση που το προϊόν που θέλετε να ακυρώσετε είναι προϊόν «Άμεσα Διαθέσιμο», και εφόσον δεν έχει γίνει ακόμα η αποστολή της παραγγελίας σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε στο τηλ  ή να μας ενημερώσετε στο email info@calndleplace.gr.

Τρόποι αποστολής

Παραλαβή από το κατάστημα μας

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από την εταιρία μας 

Αποστολή με ταχυμεταφορά (Courier)

Διευκρινίζεται ότι η εταιρία μας αναλαμβάνει την ευθύνη μεταφοράς και ακεραιότητας των προϊόντων αυστηρά μέχρι το σημείο που έχει υποδείξει ο πελάτης και το οποίο έχουμε αποδεχθεί.

Χρόνος Παράδοσης

Εάν επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από την εταιρεία μας μπορείτε να το κάνετε εντός δύο ημερών από την παραγγελία, εφόσον τα είδη είναι διαθέσιμα.

Στις παραδόσεις στο χώρο σας , εφόσον τα είδη είναι διαθέσιμα, οι χρόνοι παράδοσης έχουν ως εξής:

Παράδoση εντός Αττικής από 1 έως 3 ημέρες εργάσιμες μέρες,
Νησιωτικοί προορισμοί από 2 έως 4 εργάσιμες μέρες.
Χερσαίοι προορισμοί από 2 έως 4 εργάσιμες μέρες.

Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που μπορεί να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.

Διευκρινίζεται ότι η εταιρία μας αναλαμβάνει την ευθύνη μεταφοράς και ακεραιότητας των προϊόντων αυστηρά μέχρι το σημείο που έχει υποδείξει ο πελάτης και το οποίο έχουμε αποδεχθεί.

Πολιτική επιστροφών

Στην περίπτωση αποδεδειγμένης υπαιτιότητας της εταιρίας μας ή ελαττώματος ενός προϊόντος , έχετε την δυνατότητα να το επιστρέψετε εντός 15 ημερών από την ημέρα παράδοσης.

Η εταιρεία μας θα αναλάβει να αντικαταστήσει το λανθασμένο ή ελαττωματικό προϊόν  το συντομότερο δυνατόν, αναλαμβάνοντας τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου ή ελαττωματικού προϊόντος, όπως επίσης και την αποστολή του νέου σωστού προϊόντος.

Σε περίπτωση που το λανθασμένο ή ελαττωματικό προϊόν δεν επιστραφεί εντός 15 ημερών από την ημέρα παράδοσης, η εταιρεία μας δύναται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και αντικατάσταση του..

Υπαναχώρηση/Επιστροφή προϊόντος

Έχετε την υποχρέωση να αποσυσκευασετε και να ελέγξετε το προϊόν εντός 15 ημερών από την παραλαβή του. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός 15 ημερών από την παράδοση του, θεωρείται ότι παρελήφθη σε άριστη κατάσταση και η εταιρεία μας μπορεί να μην αποδεχθεί την επιστροφή και αντικατάσταση του.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση του στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1) σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες από λάθος μας σας έχει σταλεί άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε.

2) σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες το προϊόν παρουσιάζει αισθητικό ή κατασκευαστικό ελάττωμα το οποίο καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος.

Στις περιπτώσεις 1 και 2, αφού παραλάβουμε και επιθεωρήσουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, σας αποστέλλουμε το συντομότερο δυνατόν το σωστό προϊόν, αναλαμβάνοντας κάθε κόστος μεταφοράς, επιστροφής του παλιού και αποστολής του νέου προϊόντος. Έχετε επίσης τη δυνατότητα να ζητήσετε είτε την αλλαγή του με άλλο προϊόν, είτε την επιστροφή των χρημάτων που μας έχετε καταβάλει.

Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να είναι πλήρες, η συσκευασία του να είναι αυτή με την οποία αγοράστηκε και να είναι και αυτή σε άριστη κατάσταση.

Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί ελλιπές ή κατεστραμμένο, η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να μην δεχθεί την επιστροφή και να ζητήσει αποζημίωση το ύψος της οποίας της οποίας καθορίζεται από την κατάσταση του προϊόντος και της συσκευασίας του.

Τέλος, το προϊόν προς αντικατάσταση πρέπει να συνοδεύεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν κατά την αγορά του (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής).

Πριν από κάθε επιστροφή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας στο 2108065298 ή με e-mail στο info@candleplace.gr και να μας ενημερώσετε για την επιστροφή και τον λόγο για τον οποίο γίνεται.